سربلندی نظام در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری است

شهردار قرچک ضمن قدردانی از شرکت باشکوه شهروندان قرچک در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: برای سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتوی آرمان‌های بلند امام و فرامین مقام معظم رهبری باید مقاومت و تلاش مضاعف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه یادآور رشادت، ایستادگی، پایمردی، عزت و استقلال مردان و زنان ایران‌زمین در برابر یورش تندبادهای بی‌امان کینه و دسیسه از شرق و غرب و جاری شدن نوای بیزاری از استکبار در جای جای میهن اسلامی است.

وی افزود: اکنون که در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این انقلاب همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده است و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان خارجی و داخلی همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند.

شهردار قرچک ضمن قدردانی از شرکت باشکوه شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خاطرنشان کرد: در چهل‌وچهارمین جشن پیروزی انقلاب یاد و خاطره شهدا باید گرامی می‌داریم. برای سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتوی آرمان‌های بلند امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری باید مقاومت و تلاش مضاعف شود.

خرمی‌شریف با اشاره به برنامه‌های شهرداری در راستای گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه تصریح کرد: به همت شهرداری قرچک و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه از فراز بام مسجد جامع و ۲۰ منطقه شهر، آسمان نورافشانی شد.

وی گفت: مراسم نورافشانی همراه با برگزاری جشن بزرگ انقلاب با اجرای نمایش طنز، سرود، مسابقه و گلبانگ تکبیر انجام شده است.

شهردار قرچک افزود: به همت شهرداری قرچک جشن انقلاب و نورافشانی در پردیس سینمایی شهر پس از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای بازدیدکنندگان این فیلم‌ها برگزار شد.

کد خبر 640473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.