مؤثر مثل زلاتان روی نیمکت میلان

مصدومیت هم باعث نشده تا زلاتان از مرکز توجهات دور بماند؛ او دوباره هواداران را به وجد می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته برای اولین بار از می ۲۰۲۲ روی نیمکت میلان نشست و تأثیر خود را نیز روی عملکرد تیمش گذاشت و مدام در طول مسابقه هم تیمی‌هایش در حال صحبت بود.

بازیکن ۴۱ ساله میلان تنها چند روز پس از اینکه تیمش در فصل گذشته عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد، زانویش را جراحی کرد و از آن زمان تاکنون نتوانسته است بازی کند. در بازی روز گذشته میلان مقابل تورینو در سن سیرو، ایبرا به عنوان بخشی از تیمش برای اولین بار در فصل جاری روی نیمکت نشست.

دوربین‌های تلویزیونی مدام به سمت او می‌رفتند تا ببینند او چه کار می‌کند و ملی پوش سوئدی نیز فعالیت‌های زیادی کنار خط زمین انجام داد. ایبراهیموویچ مکرراً با بازیکنان تیمش صحبت می‌کرد و حرکات دست زیادی داشت، گویی که سرمربی یا مربی تیم باشد. او حتی در دقایق ابتدایی از هم تیمی‌هایش می‌خواست که پس از اشتباه براهیم دیاز و از دست دادن توپ توسط وی، با انگیزه تلاش کنند توپ را پس بگیرند.

حتی پیش از شروع بازی، زلاتان نمایش‌های متفاوتی را حین گرم کردن برای تماشاگران اجرا کرد و آن‌ها را به وجد آورد.

ستاره سوئدی اگرچه مدت زیادی است که برای تیمش بازی نکرده، اما تردیدی وجود ندارد که حضور بازیکن باتجربه ای همچون او روی نیمکت و در رختکن نیز بسیار مؤثر است و زلاتان نشان داده که اعتماد به نفس بالا و انگیزه فراوانش برای درخشیدن در مستطیل سبز قابل کنترل و محدودشدنی نیست.

کد خبر 640470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.