ضرورت حفظ وحدت ملی در تمام ارکان برای صدور انقلاب

معاون اجتماعی و پیگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه برای صدور انقلاب‌مان، چاره‌ای نداریم جز اینکه وحدت ملی را در تمام ارکان حفظ کنیم، گفت: امیدواریم عفو گسترده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعتماد و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

به گزارش ایمنا، اصغر جهانگیر در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مورد عفو گسترده، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد یک نظام مردمی و مقتدر است.

وی با اشاره به عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که در کمال اقتدار با رأفت اسلامی با امور برخورد می‌کنیم.

معاون اجتماعی و پیگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: افرادی که به هر دلیل و ناخواسته وارد یکی از جریان‌هایی شده‌اند که در جریان اغتشاشات حضور پیدا کردند و بلافاصله متنبه شدند نظام به آن‌ها نشان داد که در همه جا به کمک مردم می‌شتابد و از آن‌ها دستگیری می‌کند.

وی گفت: تصور می‌کنم که این امر در عین اقتدار نظام نشان دهنده اعتماد نظام به تمام لایه‌های مردم و حتی افرادی که خود را به نوعی معترض نشان داده‌اند، است.

جهانگیر با بیان اینکه برای صدور انقلاب‌مان، چاره‌ای نداریم جز اینکه وحدت ملی را در تمام ارکان حفظ کنیم، اضافه کرد: امیدواریم عفو گسترده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعتماد و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

منبع: میزان

کد خبر 640465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.