حضور پرشور نوجوانان و جوانان در میدان امام(ره)

فرماندار اصفهان با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مسیرهای راهپیمایی گفت: اکثر جمعیتی که در میدان امام(ره) گرد هم آمده‌اند از قشر نوجوانان و جوانان هستند و این نشان‌دهنده بالندگی و زنده بودن انقلاب دارد و این مسیر همچنان در تبعیت در از رهبری انقلاب و استمرار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

محمد علی احمدی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز مردم چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و در طول این سال‌ها با وجود همه توطئه‌های دشمنان ما، عوامل اصلی پیروزی انقلاب همچنان استمرار داشته است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود عامل اصلی انقلاب را دینداری و انگیزه مردم در دفاع از دین اعلام کردند و همین رویه توسط مردم ادامه دارد.

فرماندار اصفهان دلیل شکست توطئه‌های دشمنان را ادامه مسیر انقلاب دانست و گفت: مردم همچنان از رهبری تبعیت می‌کنند و امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و آغاز چهل‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب، جوانان و نوجوانان در میدان امام (ره) اصفهان و در اقصی نقاط استان و کشور نقش‌آفرین هستند.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مسیرهای راهپیمایی تصریح کرد: اکثر جمعیتی که در میدان امام (ره) گرد هم آمده‌اند از قشر نوجوانان و جوانان هستند که نشان‌دهنده بالندگی و زنده بودن انقلاب است و این مسیر همچنان با تبعیت از رهبری انقلاب و استمرار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 640434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.