نمایشگاه نقاشی «آغاز» در نگارخانه صفوی اصفهان

نمایشگاه نقاشی با عنوان «آغاز» امروز_شنبه بیست و دوم بهمن‌ماه_ در نگارخانه صفوی اصفهان افتتاح خواهد شد.

آذین کربلایی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقاشی‌های رنگ‌روغن رمز و رازهای بزرگی دارند و در ذهن بسیاری از افراد، روش نقاشی رنگ‌روغن با اعتبارتر از دیگر نقاشی‌ها است. همچنین لذت کار با رنگ‌روغن غیرقابل‌انکار است. رنگ‌های خالص روغنی با رایحه‌ای خوش واقعاً خوشایند هستند.

وی افزود: ازاین‌رو نمایشگاه نقاشی با عنوان «آغاز» امروز_شنبه بیست و دوم بهمن‌ماه_ در نگارخانه صفوی اصفهان افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک رنگ و روغن، لاجورد دست‌ساز، کلاژ و تلفیقی در بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

این نقاش با اشاره به اینکه موضوع این نمایشگاه آزاد است، اظهار کرد: بهترین گزینه برای معرفی یک نقاش و آثارش به جامعه برگزاری نمایشگاه است؛ به همین دلیل نیز و باهدف معرفی کارهای هنری‌ام به عموم مردم تصمیم به برگزاری نمایشگاه «آغاز» گرفته‌ام.

وی اضافه کرد: از کودکی تا به امروز علاقه وافری به نقاشی داشته‌ام و علی‌رغم فارغ‌التحصیلی در رشته طراحی فرش، همچنان به نقاشی به‌عنوان یک هنر اکتیو وزنده می‌نگرم و در حال دنبال کردن این هنر زنده هستم.

کربلایی شفیعی که دارنده رتبه سوم المپیاد فرش کشور در سال ۹۰ است، گفت: نقاشی یکی از زیباترین هنرهایی است که به‌واسطه آن می‌توان ضمن خلق رویاها، ارتباطی عمیق بین دنیای خیالی و واقعی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: نقاشی احساس درونی هنرمند است که به‌واسطه ظهور بر صفحه کاغذ و یا بوم به مخاطب نیز القا می‌شود و می‌تواند بین مخاطب و نقاشی ارتباط عمیقی برقرار کند.

این هنرمند اصفهانی افزود: نمایشگاه «آغاز» موضوع خاصی را دنبال نمی‌کند و آثار به‌صورت آزاد در آن ارائه می‌شوند؛ اما در برگزاری نمایشگاه‌های بعدی به‌طور حتم هر نمایشگاه با یک موضوع خاص دایر خواهد شد. این نمایشگاه به‌صورت شخصی و انفرادی و باهدف معرفی به جامعه به‌ویژه جامعه هنری اصفهان دایر می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه نقاشی "آغاز" آذین کربلایی شفیعی تا بیست و ششم بهمن‌ماه در نگارخانه صفوی اصفهان برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 640409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.