برگزاری مسابقه نقاشی و شعرخوانی برای کودکان در ۲۲ بهمن

شهردار بندرانزلی از برگزاری مسابقه نقاشی و شعرخوانی برای کودکان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ثبات قدم، همدلی، صبوری، خلوص نیت، وطن پرستی و عشق به قرآن و اهل بیت بارزترین خلقیات ایرانیان راست قامتی است که در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی یکدل و یک زبان با لبیک به پرچم دار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور پرشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را بر خود فریضه دانسته و برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین کهن رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بندرانزلی باشکوه برگزار می‌شود، افزود: آینده روشن ایران اسلامی در گرو تداوم راهی است که ۴۴ سال آن را با هم پیموده‌ایم.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، آذین‌بندی و چراغانی شهر، یکی از مطالبات مردم و نیروهای انقلابی از مدیریت شهری بود که در این راستا اقدامات لازم به بهترین شکل ممکن در میادین و معابر شهر انزلی انجام شده است.

خلیلی با بیان اینکه در سال گذشته مدیریت شهری انزلی به جهت آذین‌بندی بسیار خوب شهر در دهه فجر توسط مسئولان شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت، تصریح کرد: امسال، محل تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره) به صورت ویژه و متفاوت با نصب پلاکارد، پرچم و بادکنک‌های رنگی که به لحاظ بصری برای کودکان جذابیت بیشتری دارد، آذین‌بندی شده است.

وی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و شعرخوانی برای کودکان و برپایی ایستگاه صلواتی و میز خدمت در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌های شهرداری انزلی در سالروز جشن انقلاب است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 640391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.