بهره‌برداری از ۲ بوستان در کاشان/ عدالت محوری به صورت یکنواخت اجرا می‌شود

شهردار کاشان از افتتاح پروژه‌های بوستان انار واقع در محله سادات راوند و پارک کودک شعرباف در بلوار صنعت خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های بوستان انار واقع در محله سادات راوند و پارک کودک شعرباف واقع در بلوار صنعت با حضور شهردار و جمعی از مقامات و مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این دو پروژه در راستای توسعه فضای سبز شهری و یکی از برنامه‌های محوری مدیریت شهری در زمینه ارتقای کیفیت زندگی به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار کاشان در خصوص بهره‌برداری از پارک کودک شعرباف، گفت: برای اجرای این پروژه با ۱۳۰۰ مترمربع مساحت، عملیاتی مانند اجرای بلوک‌فرش، جدول‌گذاری، نصب تیر روشنایی، بتن‌ریزی کف، احداث فضای بازی کودکان، تهیه و نصب کف‌پوش گرانولی، تأمین و نصب مجموعه پلی اتیلن، زیرسازی و آسفالت، کاشت فضای سبز، مبلمان شهری و تأمین و نصب وسایل تندرستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه پارک کودک شعرباف در بلوار صنعت بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

بخشنده امنیه درباره بوستان انار، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ۱۳۰۰ متر مربعی نیز اقداماتی مانند اجرای بلوک‌فرش، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی جداول، نصب تیر روشنایی، دیوارچینی با بلوک سیمانی، آسفالت، اجرای فضای سبز و آب‌نما به همراه سنگ کاری، لوله‌گذاری، اتصالات، مبلمان شهری و وسایل ورزشی انجام شده است، همچنین برای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به رویکرد عدالت محوری مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: عدالت محوری برای رفع نیازهای محلات و مردم به صورت یکنواخت اجرا می‌شود، از این رو شهرداری کاشان توسعه و عمران را در محلات مختلف به صورت یکسان لحاظ کرده و در راستای نیازهای مردم قدم برداشته است تا تمام محلات از امکانات رفاهی فرهنگی و تفریحی بهره‌مند شوند.

کد خبر 640359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.