بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ورامین

شهردار ورامین گفت: شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان ورامین، شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری به طور همزمان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل پارک غدیر به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با بودجه اولیه ۱۵ میلیارد است که با اعتبار تکمیلی ۲۰ میلیارد تومان به انجام رسید.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: طرح ️پل روگذر شهرک فجر و بازگشایی، تملک و رفع معارض جاده جعفرآباد با هزینه ۲۵ میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی جنوبی خلیج فارس به طول ۲.۲ کیلومتر حد فاصل بلوار بصیرت، زیرگذر موسی‌آباد با اعتباری بالغ ۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

مؤمنی با بیان اینکه افتتاح ️فاز نخست پارک ارمغان مالیات به مساحت شش هزار متر مربع و با اعتبار اولیه ۲.۵ میلیارد تومان انجام شد، تصریح کرد: خرید و تجهیز ۲۰ دستگاه خودروی نیسان و تحویل آن به حوزه معاونت خدمات شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است‌.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت مکانیزه معابر، پروژه جدول‌گذاری معابر و انهار با اعتباری بالغ ۶۰ میلیارد تومان، گفت: عملیات ️روشنایی معابر سطح شهر به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان انجام شده است.

کد خبر 640352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.