مردم همچنان وفادارانه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که ملت بزرگ ایران اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال از آغاز انقلاب خود همچنان وفادارانه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف راستین ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از مردم انقلابی و ولایی مشهد دعوت می‌کند، همراه و همگام با صفوف به‌هم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی افزود: چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، ایادی استکبار و در رأس آنان، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از هیچ حربه، ترفند و تلاشی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی دریغ نکردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دشمنان در حوادث ماه‌های گذشته نیز تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به کار بستند، اما با یاری پروردگار و مقاومت مردم ایران طعم تلخ شکست را چشیدند.

وی خاطرنشان کرد: سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور اوج ایستادگی و استقامت ملتی برپا خاسته در برابر ظلم و جور حکومت طاغوت است که با پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با جانفشانی و تقدیم خون هزاران شهید، برگ زرینی در تاریخ این کشور به ثبت رساند تا عزت، استقلال و آزادی را به ارمغان بیاورد.

حاجی‌بگلو افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که ملت بزرگ ایران اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال از آغاز انقلاب خود همچنان وفادارانه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

کد خبر 640343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.