کلنگ کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت شهرداری زرند به زمین زده شد

شهردار زرند با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت نیاز شهرداری به آسفالت تا سال‌های آینده برطرف می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این کارخانه، سال آینده سال نهضت آسفالت شهر زرند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز -جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه- در حاشیه مراسم کلنگ زنی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت شهرداری زرند که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه این کارخانه تمام اتوماتیک بوده و متناسب با استاندارهای کشور احداث خواهد شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با هزینه احداث کارخانه آسفالت، شهرداری می‌توانست بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر را آسفالت کند، ادامه داد: راه‌اندازی این مجموعه عظیم می‌تواند نیاز شهرداری به آسفالت را تا سال‌های آینده برطرف کند.

شهردار زرند با بیان اینکه این واحد کمتر از سه ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود، افزود: با راه‌اندازی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت شهرداری، سال آینده سال واقعی نهضت آسفالت شهر زرند خواهد بود.

وی یکی از دلایل احداث کارخانه آسفالت زرند را نبود مجموعه تولیدی استاندارد در این شهرستان دانست و تصریح کرد: این کارخانه قابلیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت در ساعت را دارد.

ضیاءالدینی با بیان اینکه به منظور رفع دغدغه مصالح در کنار این کارخانه، تأسیسات تولید مصالح با ظرفیت ۸۰ تن نیز احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا یکسال آینده بتوانیم سود این هزینه را به شهروندان بازگردانیم.

وی گفت: بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی، جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست، تولید مصالح ساختمانی و راهسازی متناسب با آخرین آئین نامه‌های فنی روز دنیا، کمک به ساخت و ساز اصولی و فنی و افزایش مدت زمان استفاده از سازه و راه‌ها از دیگر اهداف راه‌اندازی این مجموعه است.

به گزارش ایمنا، با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان زرند احداث کارخانه ۱۲۰ تنی شهرداری زرند کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 640335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.