افتتاح طرح‌های خدماتی و صنعتی با حمایت صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان از افتتاح طرح‌های خدماتی و صنعتی با حمایت مالی این صندوق در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصمد شهبازی امروز _جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ در آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان، اظهار کرد: در سال جاری دو هزار فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری بالغ بر ۲,۴۲۰ میلیارد ریال به مشاغل خرد و کوچک پرداخت شده که منجر به تثبیت و ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ شده است.

وی افزود: شرکت بسته‌بندی آب معدنی با حضور مسئولان کشوری و استانی در ارتفاعات سه هزار متری شاهان کوه، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: شرکت آب معدنی خدنگستان در روستای سیبک شهرستان فریدون‌شهر و اراضی چشمه لنگان، با دریافت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از صندوق استان اصفهان و سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذار برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا، در ادامه طرح‌های مورد افتتاح، شرکت تولیدی نایلون صدرا پلاستیک و فاز دوم مجموعه رفاهی و بین راهی آسمان با حضور سیدامیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم، سیدمحمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان و سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و بهره‌برداری شد.

کد خبر 640330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.