راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها است

شهردار بروجن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

حمزه‌علی ولییان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام، به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

وی افزود: تظاهرات و شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنها و توجه به سرنوشت کشور و اعلان بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک‌سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی بوده و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

شهردار بروجن خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهانیان بود، این حادثه بزرگ قرن از یک‌سو معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و از سوی دیگر، یکی از استوارترین رژیم‌های وابسته را ریشه‌کن کرد؛ این انقلاب در کشور ایران با اهمیتی که از نظر استراتژیکی و اقتصادی برای قدرت‌های بزرگ جهان داشت، تحول سیاسی بزرگی به وجود آورد و یک بار دیگر اسلام را به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد.

ولییان تصریح کرد: انقلاب اسلامی چشم‌انداز وحدت جهان اسلام و ایستادگی در برابر استعمار کهنه و نو، ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان و فروریزی رژیم‌های وابسته و تحمیلی را در سرزمین‌های اسلامی در برابر دیدگان مشتاق میلیاردها مسلمان گشود و موجی از وحشت و اضطراب را در دل‌های جهان خواران پدید آورد.

وی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حضور، بیان خویشتن، ابراز وجود و به بیانی یک رزمایش است‌، مردم خود را با کمترین هزینه بیمه می‌کنند، به کف خیابان‌ها می‌آیند و حضور خود را یکپارچه نشان می‌دهند، در این صورت دشمن روی این جمعیت میلیونی حساب باز و عقب‌نشینی می‌کند؛ اگر مردم پشت نظام نبودند تا به حال ایران تجزیه شده بود.

شهردار بروجن ادامه داد: دشمن تجزیه ایران را می‌خواهد و اگر این اتفاق بیفتد، دیگر ید واحد نخواهیم بود و از این طریق دشمن به منابع ما دسترسی پیدا می‌کنند؛ آنها به منافع ما طمع دارند و ادعا می‌کنند که منافع‌شان در داخل کشور ما است.

ولییان اظهار کرد: هر سال در روز ۲۲ بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

کد خبر 640326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.