شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن ۲۲بهمن‌ شرکت کنیم تا دوستداران این نظام اسلامی شادمان و دشمنان قسم‌خورده مأیوس و ناامید شوند.

حسن خدامی‌پور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌ با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دلاوری‌های ملت انقلابی ایران که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام (ره) لبیک گفتند و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند را ستود.

وی گفت: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران به بهای اهدای جان شهیدان، شهد شیرین پیروزی به مذاق جان‌ها چشاندند و عزت و افتخار را به هموطنان هدیه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: ملت ایران تنها با اتکا به قدرت لایزال الهی و هدایت‌های امام خمینی (ره) با دستان خالی صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی، پس از سال‌ها مبارزه، سرانجام به مطالبه به‌حق خود که همان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود، دست یافتند.

وی افزود: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ایران اسلامی به سلامت از تهدیدهای مختلف عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم‌خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته‌اند و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

خدامی‌پور ضمن دعوت از شهروندان ولایتمدار سیرجان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، تأکید کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان به ندای مقام معظم رهبری نیز لبیک می‌گویند.

وی گفت: امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنیم تا دوستداران این نظام اسلامی شادمان، و دشمنان قسم‌خورده مأیوس و ناامید شوند.

کد خبر 640301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.