احتمال حضور مسی در بازی برابر بایرن مونیخ

لئو مسی که دچار مصدومیتی جزئی شده، احتمالاً در بازی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، لیونل مسی ستاره آرژانتینی، هفته آینده در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ آماده خواهد بود و علیرغم نگرانی‌ها در مورد مشکل همسترینگش می‌تواند در ترکیب گالتیه حضور داشته باشد.

مصدومیت مسی در دیدار روز چهارشنبه مقابل مارسی در مسابقات کوپه دو فرانس باعث شد تا این بازیکن از ترکیب پی اس جی برای بازی آخر هفته مقابل موناکو در لیگ کنار گذاشته شود. این نگرانی وجود داشت که مسی در مسابقه اروپایی تیمش با بایرن نیز غایب باشد.

با این حال، کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن فاش کرد که کاپیتان قهرمان جام جهانی از روز دوشنبه تمرینات خود را برای بازی مقابل بایرن از سر خواهد گرفت. گالتیه به خبرنگاران گفت: لئو برای بازی فردا با موناکو در دسترس نخواهد بود. او روز دوشنبه، یک روز قبل از بازی با بایرن مونیخ تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما اهمیت حضور لئو در بازی خود را می‌دانیم. به دلیل غیبت او، شاید مجبور باشیم متفاوت بازی کنیم تا تیم محکم‌تر و فشرده‌تری داشته باشیم.

مسی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در فرم قابل توجهی برای پاری سن ژرمن بوده و در ۲۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۵ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده است. این بازیکن آرژانتینی در این فصل در ۱۸ بازی در لیگ ۱۰ گل زده و ۱۰ پاس گل نیز ثبت کرده. شرایط او در لیگ قهرمانان نیز بسیار خوب بوده و توانسته روی ۸ گل در مجموع اثرگذار باشد.

لیونل مسی در آگوست ۲۰۲۱ از بارسلونا به پاریس رفت و از آن زمان، ۵۹ بار به عنوان نماینده غول‌های پایتخت فرانسه بازی کرده. مسی در این مدت ۲۶ بار دروازه رقبا را باز کرده و ۲۹ پاس گل نیز داده است.

در حال حاضر آینده این مهاجم در پی اس جی نامشخص است، زیرا قرارداد فعلی او در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. صحبت‌هایی از انتقال مسی به MLS و یا بازگشت به بارسلونا مطرح شده، اما به نظر نظر می‌رسد که او قبل از پایان بالقوه دوران فوتبالش در آمریکای شمالی یا عربستان سعودی، قرارداد جدیدی با پاریس امضا کند.

پاری سن ژرمن هفته آینده در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بایرن پذیرایی خواهد کرد و سپس برای بازی برگشت در روز هشتم مارس راهی آلمان خواهد شد. انتظار می‌رود قهرمان فرانسه از کیلیان امباپه محروم باشد، چرا که این بازیکن در بازی برابر مون پلیه از ناحیه ران پا آسیب دید.

پاریسی‌ها در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا پس از بنفیکا با ۱۴ امتیاز از شش بازی در رده دوم قرار گرفتند. تیم پایتخت‌نشین قبل از رسیدن به نیمه نهایی در فصل ۲۰۲۰-۲۱، به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان ۲۰-۲۰۱۹ دست یافت اما سپس در مرحله یک هشتم نهایی توسط رئال مادرید از رقابت‌های فصل گذشته حذف شد.

کد خبر 640281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.