اعلام آمادگی برای تبدیل شهرکرد به قطب ورزش‌های هوازی کشور

مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد گفت: توسعه اماکن ورزشی می‌تواند در جذب توریسم ورزشی و ورزشکاران حرفه‌ای به استان موثر واقع شود که در نهایت در ایجاد اشتغال و رونق برخی کسب و کارهای جدید کمک کننده است.

امین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای توسعه سرانه‌های ورزشی، ایجاد درآمد پایدار و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده شهری، یک مجموعه ورزشی و حرکات اصلاحی در سالنی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که شامل ۸۰۰ متر سالن بدنسازی، کشتی و ۲۰۰ متر مربع مجموعه سونا، جکوزی اتاق ماساژ، ۵۰ مترمربع اتاق متخصص تغذیه، ۱۵۰ مترمربع موتورخانه و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی به صورت قرارداد BOLT به بهره برداری رسید.

وی افزود: شهر شهرکرد با توجه به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی خاص، می‌تواند محل مناسب جهت ایجاد کمپ‌های ورزشی داخلی و خارجی باشد، که این موضوع کمک شایانی به توسعه سرانه‌های ورزشی می‌کند.

مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد گفت: توسعه اماکن ورزشی می‌تواند در جذب توریسم ورزشی و ورزشکاران حرفه‌ای به استان موثر واقع شود که در نهایت در ایجاد اشتغال و رونق برخی کسب و کارهای جدید کمک کننده است.

وی افزود: به منظور ایجاد کمپ‌های ورزشی با شناسایی بازار هدف مدیریت سرمایه‌گذاری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد مکاتباتی با تیم‌های لیگ برتر فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و ورزش‌های ساحلی انجام داده است، اما با توجه به کمبود برخی امکانات در حال حاضر ایجاد این کمپ‌ها میسر نیست زیرا مستلزم ایجاد مکان‌ها و امکاناتی توسط دستگاه‌های مختلف استان جهت انجام است.

اسدی تصریح کرد: بنابراین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همچنین مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری با برگزاری جلساتی و شناسایی مکان‌ها اقدام به ایجاد مکان‌های ورزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی کرد که از آن جمله می‌توان به باشگاه ورزشی خیابان اقبال لاهوری، مجموعه چمن مصنوعی پارک بانوان، چمن مصنوعی مسکن‌مهر و میرآباد شرقی و سالن چند منظوره امیر کبیر اشاره کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک بانوان شهرکرد، گفت: مجموعه ورزشی درمانی خیابان اقبال هم امروز به بهره‌برداری رسید، مابقی پروژه‌ها تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری کامل خواهند رسید.

مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد آمادگی دارد تا با اداره‌کل ورزش و جوانان استان چهارمحال‌وبختیاری و دیگر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم در جهت تبدیل شدن شهرکرد به قطب ورزش‌های هوازی کشور را به عمل آورد.

کد خبر 640268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.