بارش پراکنده و کاهش دما در نوار شمالی کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر بارش‌های پراکنده و کاهش دما در نوار شمالی کشور گفت: روند دمایی پایتخت کاهشی است و هوا در تهران سردتر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان هواشناسی کشور، فریبا گودرزی به وضعیت آب و هوا و شرایط جوی امروز _جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ اشاره و اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات البرز شرقی بارش‌های پراکنده و کاهش دما ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا _شنبه بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی مثل کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان و قزوین بارش خفیف باران و برف را شاهد خواهیم بود.

به گفته گودرزی، یکشنبه _بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ سامانه بارشی در مناطق نیمه غربی و شمالی کشور فعال می‌شود و بارش‌ها تقریباً تا اواسط هفته آتی ادامه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

وی آسمان تهران را برای امروز_جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ تا قسمتی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: همراه با سامانه بارشی بعدی برای تهران هم در روزهای شنبه و یکشنبه بارش باران و برف ادامه خواهد یافت.

گودرزی خاطر نشان کرد: روند دمایی پایتخت کاهشی است و هوا در تهران سردتر می‌شود.

کد خبر 640250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.