چهار طرح عمرانی در شهرستان یزد به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام الله دهه فجر، چهار طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد تومان امروز _جمعه بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ با حضور استاندار در سطح شهرستان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، سید محمد رضا مدرسی اظهار کرد: یک واحد پرورش شتر با زیربنای هزار و دویست و مساحت چهار هزار متر مربع با صرف صد میلیارد ریال اعتبار، اشتغال‌زایی ۶ نفر مستقیم و ۲۰ نفر غیرمستقیم در روستای فهرج افتتاح شد.

فرماندار یزد افزود: همچنین در اکرم آباد نیز ساختمان دهیاری که ساخت آن در سال ۹۹ آغاز شده بود با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد؛ این ساختمان در سه طبقه و برای استفاده فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در بافت تاریخی یزد نیز اقامتگاه سنتی صفی‌خانی که با صرف ۸۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شده و برای ۳۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده راه اندازی شد؛ این بنا ۲۲ اتاق و ظرفیت پذیرش ۵۱ نفر را دارد.

مدرسی تصریح کرد: سالن ورزشی شمس و سما با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و هزار و دویست متر زیربنا در بخش زارچ افتتاح شد؛ تقاطع غیر همسطح صاحب‌الزمان در بلوار دهه فجر نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان برای کاهش ترافیک در این منطقه کلنگ زنی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 640249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.