دانش‌آموزان اصفهانی در جشنواره عهد با "حاج قاسم" خوش درخشیدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از میان ۶۷۰۰ اثر دریافت از مناطق و نواحی استان، هفت اثر به مرحله کشوری ارسال شد که از این میان سه اثر موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، وجیهه فاضل در برگزاری آئین اختتامیه جشنواره عهد کودکان دبستانی با "حاج قاسم" هم‌زمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این برنامه از حدود دو ماه پیش توسط وزارتخانه آغاز شده و مورد استقبال دانش‌آموزان استان اصفهان و دیگر استان‌های کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار دریافتی، هفت اثر برای ارسال به وزارتخانه برگزیده شد که از این تعداد، سه اثر موفق به کسب عنوان منتخب کشوری شدند و مراسم اختتامیه جشنواره با حضور دانش‌آموزان حائز رتبه بر سر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با عنایت به رفاقت عمیق سردار سلیمانی و سردار کاظمی تصمیم گرفتیم مراسم اختتامیه جشنواره در استان اصفهان را بر مزار سردار شهید حاج احمد کاظمی برگزار کنیم و امیدواریم بتوانیم اجرای این برنامه را در سال‌های آتی نیز پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی تصمیماتی در سال‌های آتی در نظر داریم برنامه‌هایی با موضوع آشنایی با سیره و زندگی شهدا را در قالب درس‌های آزاد فارسی، ساعت‌های انشا و برنامه‌های پژوهشی به دانش‌آموزان ارائه دهیم چرا که معتقدیم چنین برنامه‌هایی می‌تواند راه را برای دانش‌آموزان روشن کند.

به گزارش ایمنا، این جشنواره ویژه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی در آذرماه ۱۴۰۱ با محورهای دل‌نوشته‌ای به حاج قاسم، روایتگری و تصور خود از حاج قاسم از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و دانش‌آموزان اصفهانی با ارائه ۶۷۰۰ اثر از نواحی و مناطق مختلف استان در این برنامه شرکت کرده و بیش از ۲۰۰ اثر به مرحله استانی راه یافتند.

لازم به ذکر است؛ در آیین استانی اختتامیه جشنواره، هشت دانش‌آموز برتر مورد تجلیل قرار گرفتند و سنا ستاری دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی از دبستان سید مرتضی منطقه پیربکران، زهرا عسگری وزیری دانش‌آموز پایه ششم دبستان امام رضا (ع) شهرستان نائین و یکتا رستگار دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ام‌البنین ناحیه سه شهر اصفهان به‌عنوان برگزیدگان کشوری این جشنواره معرفی شدند.

کد خبر 640245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.