حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ شکرگزاری از انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهر زرند ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ نوعی شکرگزاری از انقلاب است.

عباس ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی افزود: در این روز انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ایران اعلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن در دل تاریخ چهل‌وچهارمین بهار پربرکت خود به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی از ناتوانی، یاس و استیصال دشمنان خبر می‌دهد.

وی ضمن دعوت از شهروندان زرندی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر زرند به عنوان نهادی برخاسته از متن مردم و متکی به آرای شهروندان از عموم شهروندان دعوت می‌کنند تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور یابند و بر شکوه این روز بزرگ بیفزایند.

ایرانمنش با بیان اینکه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی است و سلسله‌جنبان این نهضت عظیم معمار بزرگ انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از شهروندان آگاه و فهیم زرند دعوت می‌کنیم تا با حضور پرنشاط خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، انسجام و وحدت همیشگی خود را بار دیگر به منصه ظهور برسانند و حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

کد خبر 640216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.