مزایده پیراهن مدافع تیم ملی به‌نفع زلزله‌زدگان خوی + عکس

محمدحسین کنعانی‌زادگان پیراهن تیم ملی که با آن به جام‌جهانی صعود کرد را برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی به مزایده گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو هفته‌ای می‌شود که در منطقه خوی آذربایجان‌غربی زلزله شدیدی آمده که به کشته شدن تعدادی از مردم، مجروح شدن آن‌ها و همچنین ریزش خانه‌ها و ساختمان‌های آنان منجر شده و خسارات جانی و مالی زیادی به هموطنانمان وارد کرده است. در این شرایط، چهره‌های سرشناس ایران در تلاش هستند تا به هر طریقی که می‌توانند به مردم کشورمان کمک برسانند که تا حد امکان از شرایط دشوار فعلی نجات پیدا کنند.

در همین راستا، محمدحسین کنعانی‌زادگان تصمیم گرفت پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را که بر تن می‌کرد و همراه با آن به رقابت‌های جام‌جهانی راه یافت به‌نفع مردم زلزله‌زده خوی به مزایده بگذارد. کنعانی‌زادگان در پستی که در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش در این باره منتشر کرده، نوشته است:

سلام و عرض ادب خدمت مردم سرزمینم، ایران
قبل از هر چیزی تسلیت عرض می‌کنم خدمت خانواده ملی‌پوشان قطع عضو ایران که در زلزله اخیر در ترکیه از دنیا رفتند. روحشان شاد و یادشان گرامی! اما این روزها مردم عزیز خوی با یک اتفاق تلخ همراه هستند و همه باید در این شرایط بد سرما کمک‌حالشان باشیم. برای همین پیراهن باارزش تیم ملی، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های زندگی‌ام (پیراهن راهیابی به جام‌جهانی) را به‌نفع زلزله‌زدگان عزیز خوی به فروش می‌گذارم. دوستانی که قصد خرید پیراهن را دارند، قیمت + شماره تماس خود را برای من دایرکت کنند.

مزایده پیراهن مدافع تیم‌ملی به‌نفع زلزله‌زدگان خوی+عکس

کد خبر 640177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.