برگزاری نخستین جشنواره ورزش‌های‌ آبی در کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین جشنواره ورزش‌های‌ آبی به میزبانی مجموعه ورزشی تفریحی مروارید خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر نخستین جشنواره ورزش‌های آبی به میزبانی مجموعه ورزشی تفریحی مروارید آغاز شد.

وی افزود: نخستین جشنواره ورزش‌های آبی از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور بیش از ۲۰۰ دختر علاقه‌مند به رشته ورزشی شنای تشویقی در مجموعه ورزشی تفریحی استخر و سونای مروارید آغاز شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش‌های آبی و جهت دادن شهروندان به سمت این رشته ورزشی در تشریح جشنواره خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این رویداد ورزشی ویژه دختران و پسران در رشته‌های شنا ویژه سنین شش تا ۱۶ سال، واترپلو و طناب‌کشی در رده سنی آزاد به اهتمام مدیریت ورزش و تندرستی این سازمان انجام می‌شود.

فرجی با اشاره به همکاری هیئت شنا، شیرجه و واترپلو و اداره ورزش و جوانان کاشان تصریح کرد: در نخستین روز این جشنواره بیش از ۲۰۰ دختر در ۹ رده سنی شش تا ۱۶ سال در رشته شنای تشویقی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از داوری از افراد برتر تجلیل شد.

وی تاکید کرد: استقبال بالای شرکت کنندگان در نخستین جشنواره ورزش‌های آبی سبب شد این رویداد ورزشی در مدت زمان بیشتری برگزار شود تا این فرصت برای رقابت تمام افراد مهیا شود.

سرپرست سازمان با بیان اینکه رقابت‌های ورزشی واترپلو و طناب‌کشی روزهای جمعه، بیست‌وهشتم بهمن و جمعه، پنجم اسفندماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 640171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.