انقلاب اسلامی براساس فطرت الهی شکل گرفت/ آماده‌باش شهرداری برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار قم از بسیج امکانات شهرداری برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی بر اساس فطرت الهی و روح قدسی حضرت باری‌تعالی شکل گرفت.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس فطرت الهی و روح قدسی حضرت باری‌تعالی شکل گرفت.

وی افزود: این مسیر با جلوداری یک انسان خداجو و به پشتوانه مردم اتفاقی افتاد که بیش از آنکه تغییر رژیم را در پی داشته باشد، بینش و نگرش مردم را در مسیری صحیح به جریان انداخت و نقطه عطفی شد که جهان و جهانیان را به تعجب واداشته است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: تاریخ نشان می‌دهد هرگاه به بهانه‌ای فطرت الهی نادیده گرفته شده است، شاید در ظاهر پیشرفتی اتفاق افتاده، اما باطن و اساس آن جامعه پوچ و خالی بوده است.

سقائیان‌نژاد جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انحطاط و انقراض سلسله‌ شاهنشاهی را توفیقی الهی برای ملت ایران دانست و اضافه کرد: شکرانه این پیروزی بزرگ پشتیبانی و حمایتی قاطع از اصل و اساس حکومت اسلامی است.

وی ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار قم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن‌ماه، تاکید کرد: با حضور مقتدرانه و دشمن‌شکن در این راهپیمایی توطئه و دشمنی دشمنان با این نظام و مردم راه به‌جایی نخواهد برد.

شهردار قم گفت: ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی ایران است و باید همواره یاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدایی که به برکت خونشان این نظام مقدس استوار و پاینده مانده است، گرامی داشته شود.

از آذین‌بندی و فضاسازی مسیر تا آماده‌باش حمل‌ونقل عمومی

سقائیان‌نژاد با اشاره به بسیج امکانات شهرداری قم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، تصریح کرد: شهرداری قم به عنوان یکی از ستون‌های اصلی هماهنگی و به عنوان نهاد اجرایی برای این امر مهم تمام امکانات، تجهیزات و کارکنان خدمات شهری را بسیج کرده است تا این راهپیمایی بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب و شهر قم باشد.

وی ادامه داد: تبلیغات شهری، آذین‌بندی و شست‌وشوی مسیر راهپیمایی در کنار فضاسازی‌های ایام‌الله دهه فجر به صورت ویژه اجرایی شده است.

شهردار قم گفت: به منظور تأمین رفاه شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی، ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر به حالت آماده‌باش است تا تردد شهروندان استان قم به نحو مطلوب انجام شود.

سقائیان‌نژاد از بر پایی ایستگاه‌های فرهنگی با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری و گروه‌های جهادی و رادیو معارف در مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشارکت شهرداری، استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برپا خواهد شد.

وی از استقرار بالابرهای خدمات شهری شهرداری در قسمت‌هایی از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به منظور پوشش بهتر رسانه‌ای خبر داد و گفت: آماده‌سازی محل سخنرانی پایان راهپیمایی در میدان آستانه و استقرار وسایل نقلیه سیستم صوتی از دیگر اقدامات شهرداری قم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه است.

کد خبر 640145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.