دستگیری سارق اموال انباری مجتمع‌های مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری سارق اموال انباری مجتمع‌های مسکونی شهرک سیمرغ توسط مأموران کلانتری ۱۲ خورزوق و اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ نعمت خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در شهرک سیمرغ شهر خورزوق، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور در صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی و کشف سرنخ‌های به دست آمده در نهایت رد پای فردی سابقه‌دار در این سرقت‌ها را به دست آورده و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اموال از انباری مجتمع‌های مسکونی شهرک سیمرغ شهر خورزوق اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از اموال مسروقه کشف شد که ارزش ریالی آن‌ها توسط کارشناسان حدود دو میلیارد ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 640140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.