عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری جنگ شادی انقلاب اسلامی با استقبال چشمگیر شهروندان تا بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی و رفاهی در آبادان و ۱۸ پروژه در کشکوییه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی و رفاهی در آبادان

یاسین کاوه پور، شهردار آبادان گفت: چند پروژه عمرانی و رفاهی در آبادان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

برگزاری جنگ شادی انقلاب اسلامی با استقبال چشمگیر شهروندان

محسن بخشنده، شهردار سعید آبادِ جاجرود گفت: در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، جنگ شادی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با استقبال چشمگیر شهروندان برگزار شد.

۱۸ پروژه در کشکوییه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد

اصغر کریمی، شهردار کشکوییه نیز گفت: ۱۶ پروژه عمرانی و برق رسانی در این شهر با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

برف‌روبی معابر اصلی سنندج؛ تردد در خیابان‌های اصلی روان است

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با وجود بارش برف در ۲ روز گذشته، با تلاش اکیپ‌های ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج تمام معابر اصلی و نقاط حادثه خیز در سطح شهر برف‌روبی شد و در حال حاضر تردد در تمام خیابان‌های اصلی روان است.

پارک «اکباتان» همدان مرکز گردشگری کودکان شد

امیر فتحیان‌نسب، معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان به عنوان مرکز گردشگری کودکان کشور در نظر گرفته شده و با راه‌اندازی آن همدان به عنوان مقصد گردشگری کودک شناخته می‌شود.

تقدیم لایحە ۲۳٥۳ میلیاردی شهرداری سنندج به شورای شهر

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: لایحه بودجه ۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومانی ۱۴۰۲ شهرداری تحویل اعضای شورای اسلامی شهر شد.

بازگشایی ۹۰۰ معبر اصلی ارومیه در حال انجام است

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود

کد خبر 640139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.