بلندگوی بلوتوثی JBL Pulse 5 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بلندگوی بلوتوثی JBL Pulse 5 دارای یک باتری لیتیوم یونی ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که ادعا می‌شود زمان پخش تا ۱۲ ساعت را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت JBL بلندگوی جدیدی را به مجموعه بلندگوهای بلوتوثی قابل حمل خود اضافه کرده است. جدیدترین محصول این شرکت JBL Pulse 5 نام دارد که دارای ساختار بادوام و کاملاً ضد آب است. این بلندگو با سیستم صوتی ۳۰ واتی عرضه می‌شود، با بلوتوث ۵.۳ سازگار است و از کدک SBC پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن ۵.۲* ۴.۲ * ۸.۵ اینچ و وزن آن ۱.۴۹ کیلوگرم است.

طراحی بلندگوی بلوتوثی JBL Pulse 5 مانند یک شمع دیجیتالی است. تقریباً همه بدنه اسپیکر با LED پوشانده شده است که می‌تواند انیمیشن‌های مختلف را نشان دهد یا حتی با موسیقی همگام شود. این دستگاه دارای یک ووفر ۲.۵ اینچی ۳۰ واتی و یک توییتر ۰.۶ اینچی ۱۰ واتی ۱۶ میلی‌متری است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که ادعا می‌شود زمان پخش تا ۱۲ ساعت را ارائه می‌دهد و فقط در عرض چهار ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود.

کاربران می‌توانند بلندگوی بلوتوثی JBL Pulse 5 به صورت همزمان به دو گوشی یا تبلت متصل کنند. این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. بلندگوی یادشده هم‌اکنون در ایالات متحده با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار در دسترس است.

کد خبر 640062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.