«پارک بانوان» بیانگر عزم مدیریت شهری در تحقق نگرش عدالت‌محور است

شهردار کاشان گفت: احداث پارک بانوان گام موثری در راستای تحقق رویکرد مدیریت شهری در زمینه توزیع عادلانه امکانات و خدمات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز _ پنجشنبه بیستم بهمن‌ماه _ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پارک بانوان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا توسعه ورزش بانوان را یکی از الزامات تقویت روحیه و شادابی جامعه دانست و اظهار کرد: اجتماعی که همسران و مادران آن از سلامت جسمی و روحی برخوردار است، جامعه‌ای سالم‌تر و پویاتر دارد.

وی با بیان اینکه مساحت پروژه پارک بانوان بیش از ۱۳ هزار مترمربع است، افزود: این پروژه شامل مسیر دوچرخه، غرفه خود اشتغالی، آلاچیق، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، زمین والیبال، تنیس روی میز و بسکتبال، تالار و آمفی‌تئاتر روباز است.

شهردار کاشان اعتبار برآورد شده برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند نقطه عطفی در زمینه برخورداری بانوان از امکانات و تجهیزات ورزشی باشد.

مدیریت شهری فراتر از شعارها به حفاظت از میراث فرهنگی می‌پردازد

حسن بخشنده‌امنیه در آئین بهره‌برداری از پروژه بهسازی کوی شهیدان دقیقی (میدان کهنه)، تاکید کرد: راهبرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی حضور فعالانه و اقدام حفاظتی بوده و شهرداری کاشان فراتر از شعارها و در میدان عمل به حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی شهر پرداخته است و در این مسیر اسیر حواشی نمی‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور بهره‌برداری از پروژه بهسازی کوی شهیدان دقیقی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شهردار کاشان با بیان اینکه طول مسیر پروژه ۱۸۰ متر است، تصریح کرد: علاوه بر بالغ بر ۱۴۰۰ مترمربع بلوک فرش معبر، بیش از ۷۰۰ مترمربع پیاده‌رو و ۵۲۰ متر جدول‌گذاری نیز در این پروژه اجرا شده است.

بخشنده‌امنیه ۲۶۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۸۰۰ مترمربع تخریب آسفالت، یک هزار متر مکعب خاک‌برداری و ۷۵۰ متر مکعب خاک‌ریزی را از اقدامات دیگر پروژه برشمرد.

کد خبر 640056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.