عطر انقلاب اسلامی در همه جای جهان پراکنده شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به استشمام بوی عطر جمهوری اسلامی در سراسر دنیا گفت: هنگامی که این باد بهاری می‌وزد، ‌بوی گل‌ها و شکوفه‌ها همه جا پراکنده می‌شود، بنابراین جلوگیری از نفوذ انقلاب ممکن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا دزباره فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ضمن تبریک و شادباش به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و کسانی که در انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، به دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها باید تبریک ویژه گفت که طلایه‌داران آینده انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به پیشرفت و ترقی روزافزون انقلاب اسلامی افزود: در طول سال‌های گذشته انقلاب با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بود اما هیچ‌گاه توقف، حسرت و عقب‌گرد نداشته است، تا جایی که باید ایران را در دو قاب ببینیم یکی قاب قبل از انقلاب و دیگری بعد از انقلاب که این دو با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمی‌توان امروز ایران را با ۴۳ سال قبل مقایسه کرد، گفت: وضعیت کشور دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است و بر اساس آن باید خود را با کشورهای پیشرفته، ابرقدرت و کشورهای صنعتی مقایسه کنیم زیرا شرایط کنونی ایران با دوران پیش از پیروزی انقلاب متفاوت است.

وی درباره صدور انقلاب تصریح کرد: جمله نورانی رهبر معظم انقلاب در این زمینه آن است که ما در صدد صدور انقلاب نیستیم زیرا انقلاب اسلامی مانند عطری است که بوی آن همه‌جا پخش و استشمام می‌شود یا مانند یک باد بهاری است که خود به خود به همه‌جا سرایت می‌کند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی با اشاره به استشمام بوی عطر جمهوری اسلامی در سراسر دنیا گفت: هنگامی که این باد بهاری می‌وزد، بوی گل‌ها و شکوفه‌ها همه جا پراکنده می‌شود، بنابراین جلوگیری از نفوذ انقلاب ممکن نخواهد بود.

کد خبر 640035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.