معرفی جذابیت‌های گردشگری شهر ملی منبت

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، جذابیت‌های گردشگری شهر ملی منبت را معرفی می‌کند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضور شهرداری گلپایگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، اظهار کرد: با توجه به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از هجدهم تا بیست‌ویکم بهمن‌ماه سال جاری، شهرداری همگام با سایر شهرهای کشور در نمایشگاه حضور یافته است تا جذابیت‌های گردشگری شهر ملی منبت را معرفی می‌کند.

وی افزود: این برنامه با تاکید بر محوریت سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شهر با تولید محتوا و تهیه پک‌های تخصصی جهت ارائه به مخاطبان و حاضران در نمایشگاه تدارک دیده شده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: در این غرفه از طریق پخش کلیپ، تیزر و کتب تخصصی معرفی شهر، کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گلپایگان، ارائه بروشور و ارتباط چهره به چهره، ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و سرمایه‌گذاری شهر معرفی می‌شود.

شکرزاده ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری، شهرداری گلپایگان با دو غرفه در نمایشگاه حضور پیدا کرده است، یکی از این غرفه‌ها برای معرفی تخصصی صنایع دستی گلپایگان به عنوان شهر ملی منبت بوده و غرفه دیگر به هنرمندان شهر اختصاص داده شده است.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران و هموطنان جهت حضور در نمایشگاه و بازدید از ظرفیت‌های شهر گلپایگان گفت: شهرداری گلپایگان در سالن شماره b۳۸ در مجموعه شهرداری‌های استان اصفهان و ۳۲-۷ در مجموعه‌ شهرهایی با آثار ثبت ملی و جهانی شده، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را در حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع دستی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 639925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.