همه محلات مبارکه از پروژه‌های عمرانی بهره‌مندند

شهردار مبارکه گفت: توزیع سرانه در اختیار شهرداری به‌صورت عادلانه میان محله‌ها از دیگر برنامه‌های این دوره است و امروز همه محله‎‌های شهر مبارکه با توجه به سرانه جمعیتی، از پروژه‌های عمرانی بهره‌مندند که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری مبارکه اظهار کرد: محله‌محوری و مسجدمحوری از سیاست‌های این دوره شهرداری مبارکه است. با ارتباط بیشتر و موثر با معتمدان محلی در مساجد و برگزاری جلسات و گفت‌وشنودها تلاش کردیم تا نیازهای اساسی شهر را احصا کنیم و در این راستا قدم برداریم. توزیع سرانه در اختیار شهرداری به‌صورت عادلانه بین محله‌ها از دیگر برنامه‌های این دوره است و امروز همه محله‌های شهر مبارکه با توجه به سرانه جمعیتی از پروژه‌های عمرانی بهره‌مندند که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: تلاش برای کاهش آلایندگی، سهولت در حمل‌ونقل و کاهش ترافیک شهری و افزایش سرانه‌های ورزشی و فرهنگی جزو اهداف و در راس برنامه‌های مدیریت شهری مبارکه در این دوره قرار دارد که برنامه‌ریزی و تامین اعتبار لازم در این زمینه انجام شد و طرح‌های عمرانی شهر در دستورکار قرار گرفت.

شهردار مبارکه با بیان اینکه امروز تعدادی از طرح‌های عمرانی شهر مبارکه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار امیدواری کرد که هم‌زمان با هفته دولت سال آینده بخش عمده این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به همراهی اعضای شورای شهر مبارکه در اجرای طرح‌های عمرانی افزود: احداث بلوارهای شهید بابایی، ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و تکمیل رینگ شهری مبارکه به‌عنوان طرح‌های در دست اقدام مدیریت شهری مبارکه محسوب می‌شود.

احمدی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت اتوبوس‌های حمل‌ونقل عمومی از موضوعات مورد درخواست شهروندان بود و به همین دلیل بازسازی اتوبوس‌های موجود در دستورکار قرار گرفت که تا امروز هشت دستگاه اتوبوس توسط نیروهای زحمتکش مدیریت شهری سازمان حمل‌ونقل شهرداری بازسازی شده و خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید و شش دستگاه خودروی ون با استفاده از تسهیلات دولتی که در اختیار شهرداری قرار گرفت انجام شد.

وی با اشاره به احداث پارک‌های محلی در شهر اضافه کرد: امروز چندین پارک در محله‌های مختلف احداث شده و احداث دو تا سه پارک محله‌ای دیگر در محله‌های نصیرآباد و صفاییه در دستورکار مدیریت شهری مبارکه قرار دارد.

شهردار مبارکه با اشاره به احداث سالن‌های ورزشی گفت: سه سالن در محله‌های قهنویه، سرارود و شیخ‌آباد که در زمان حاضر بیش از ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست، تا پایان این دوره به بهره‌برداری خواهند رسید.

احمدی با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در محله‌های اسماعیل ترخان و صفاییه افزود: تعداد زمین‌های چمن مصنوعی شهر مبارکه تا سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تکمیل سالن سینمای شهر، تکمیل قلعه نهچیر و دیگر طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی در شهر مبارکه خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری و شورای شهر مبارکه در این دوره، اجرای پروژه‌ها به‌صورت محله‌محوری است.

کد خبر 639923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.