با تلاش بیشتر وضعیت بهتری را باید برای جرقویه رقم بزنیم

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: باید با کار و تلاش بیشتر بتوانیم وضعیت بهتری را برای شهرستان جرقویه رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جرقویه در دهه فجر، اظهار کرد: برای شهرستان جرقویه، سال‌های گذشته اقداماتی باید انجام می‌شد که صورت نگرفت و به همین علت کاستی‌هایی وجود دارد، اما مدیران دلسوز و منابع معدنی این شهرستان افق‌های روشنی برای همه ایجاد کرده است که با کار و تلاش بیشتر بتوانیم وضعیت بهتری را برای شهرستان جرقویه رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در جلسه شورای معادن استان، مصوبه‌ای درباره تعلق یک درصد فروش صنایع معدنی و معادن که ظرفیت قانونی آن تاکنون مسکوت مانده بود، مطرح شد و با رایزنی و تلاش مسئولان به تصویب رسید تا بتوانیم شاهد تحولی در مناطق شهرستان‌های شرقی که معادن و صنایع خوبی در آن‌ها وجود دارد، باشیم. این موضوع به توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌ها کمک می‌کند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: جا دارد از عزیزانی که برای توسعه زیرساخت‌ها در خود شهرستان‌های شرقی اصفهان تلاش می‌کنند قدردانی کنم. طی چند روز گذشته بیش از ۷۰۰ پروژه عمرانی قابل توجه با بیش از روزی ۱۴ هزار میلیارد تومان داشتیم. امیدواریم این اقدامات کمک کند تا وضعیت بهتری در آینده داشته باشیم. اگرچه با تلاش دوستان امیدوارم به‌زودی پروژه‌های بزرگ‌تری در شهرستان‌ها به‌ویژه در شهرستان جرقویه داشته باشیم.

زینلیان تصریح کرد: شهرستان جرقویه یکی از شهرستان منحصربه‌فرد است که پتانسیل خوبی در منابع انسانی دارد. امیدوارم با مصوبات و پشتیبانی‌ها در خدمت عزیزان باشیم و فضای بهتری را برای مردم عزیزمان در نظر بگیریم.

گفتنی است ۵۳ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۸۷,۸۷۱ میلیون ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان جرقویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 639918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.