سازمان دامپزشکی: گوشت غیرمنطبق با ضوابط بهداشتی وارد کشور نشده است

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: گوشت‌های وارداتی قبل از اینکه اجازه ترخیص به آن‌ها داده شود مورد بررسی و آزمایش‌های بهداشتی قرار می‌گیرد و گوشت غیرمنطبق با ضوابط بهداشتی وارد کشور نشده است.

به گزارش ایمنا، مسعود محمدیان در زمینه شایعات مطرح‌شده درباره کیفیت گوشت‌های وارداتی اظهار کرد: درباره محموله‌های گوشت وارداتی قبل از ترخیص و ورود به کشور، مدارک و مستندات آن‌ها در آزمایشگاه بررسی می‌شود و از هر محموله بر اساس دستورکارهایی که داریم نمونه‌برداری می‌کنیم.

وی افزود: گوشت‌های قرمز گرم وارداتی از کشورهای روسیه و پاکستان به کشور وارد می‌شود و در صورتی که محموله‌ها با ضوابط بهداشتی دامپزشکی مطابقت نداشته باشد اجازه ترخیص به آن‌ها داده نمی‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه گوشت‌های وارداتی قبل از اینکه اجازه ترخیص به آن‌ها داده شود مورد بررسی و آزمایش‌های بهداشتی قرار می‌گیرد، محصول آلوده‌ای در بازار توزیع نخواهد شد.

محمدیان تصریح کرد: مردم و رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند و در صورتی که آن‌ها موردی از عدم تطابق را مشاهده کنند می‌توانند آن را به سازمان دامپزشکی گزارش دهند و از این امر استقبال می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 639915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.