افتتاح ۵۷ پروژه ورزشی در شهرستان نایین

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۷ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی استان اصفهان به‌صورت برخط در شهرستان نایین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در حاشیه افتتاح ۵۷ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی استان اصفهان که به‌صورت برخط در شهرستان نایین انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۵۷ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی استان اصفهان با هدف گسترش فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان به‌صورت برخط با حضور مدیرکل امور نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان نایین و به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی ادامه داد: دو پروژه سالن ورزشی اردوگاه فرهنگی‌تربیتی شهید باهنر آموزش و پرورش شهرستان نایین و زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید قدوسی از پروژه‌های افتتاح‌شده امروز در میان این ۵۷ پروژه ورزشی استان اصفهان بود که این سالن ورزشی با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان به‌واسطه کمک‌های مجموعه معاونت تربیت بدنی و اعتبارات دولتی با زیربنای ۷۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان هدف طرح شهید سلیمانی را افزایش ۱۱۴ فضای ورزشی در سراسر استان اصفهان مطرح و خاطرنشان کرد: از این ۱۱۴ پروژه، بخشی در ماه‌های گذشته افتتاح شده است و امروز ۵۷ پروژه و در آینده نیز سایر پروژه‌ها اعم از کلاس‌های درس و زمین‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های ساحلی به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

ابراهیمی گفت: اگر بخواهیم دانش‌آموزی پویا و مفرح داشته باشیم، باید فضاهای مناسبی فراهم کرده و سپس نتیجه حاصل‌شده، دانش‌آموزی فرهیخته و هدف‌محور خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار آموزش و پرورش استان در سال جاری تربیت دینی و عدالت آموزشی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان ما در دوران کرونا دچار عقب‌ماندگی آموزشی شدند، برنامه داریم تمام استان از رشد قابل ملاحظه در آموزش به‌ویژه در مناطقی که نیاز به توجه بیشتر دارند برخوردار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: کلاس‌های تقویتی و جبرانی و تثبیت استفاده از فرصت‌های مختلف کلاس‌های تیزهوشان برای تمام دانش‌آموزان از بستر فضای مجازی برای بهره‌وری تمامی آن‌ها شکل می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، ادای احترام به آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه‌السلام و شهدای شهرستان نایین، افتتاح سالن بدنسازی هنرستان شهید قدوسی، بازدید از هنرستان علم و صنعت و برگزاری نشست صمیمانه با مدیران، معاونان، معلمان و فرهنگیان شهرستان نایین از دیگر برنامه‌های انجام‌شده توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در شهرستان نایین بود.

کد خبر 639913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.