دستبند پلیس شاهین‌شهر بر دستان سارق داخل خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: سارق سابقه‌داری که اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شهروندان در این شهرستان می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو با شیوه و ترفندهایی مشابه در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس و با سرنخ‌های به دست آمده در صحنه‌های سرقت، سارق که از افراد سابقه‌دار شهرستان بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی به شش فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم با رعایت اصول پیشگیرانه از سرقت از جمله نصب تجهیزات بازدارنده مانند دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال روی خودرو از پارک کردن خودروی خود داخل فرعی‌ها و مکان‌های تاریک و خلوت خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 639894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.