سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر شهرستان نائین افتتاح شد

هم‌زمان با هشتمین روز از چهل و چهارمین دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر شهرستان نائین پس از ۱۴ سال انتظار امروز (چهارشنبه) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرایند ساخت سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر اصفهان شهرستان نائین از سال ۱۳۸۷ آغاز شده بود؛ این پروژه در زمینی به مساحت ۱۷۶۶ مترمربع و فضای داخلی ۱۴۶۰ مترمربع و زیربنای ۶۰۵ مترمربع در دو طبقه، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال پس از ۱۴ سال امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن_ افتتاح شد.

این پروژه با حضور مشاور مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان، فرماندار نائین، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است؛ امروز ۵۷ طرح ورزشی استانی در هشتمین روز از چهل و چهارمین دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با افتتاح سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر شهرستان نائین در استان اصفهان به افتتاح شده است.

کد خبر 639889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.