عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از تشکیل شورای حسابرسی شهرداری گرگان تا بهره‌برداری از خط شش مترو در منطقه ۷ پایتخت و شهرداری مریوان برای مقابله با بحران‌های بارش برف آمادگی کامل دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تشکیل شورای حسابرسی شهرداری گرگان

محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان با بیان اینکه پس از سال‌ها کمیته حسابرسی در شهرداری تشکیل شده است، گفت: این شورا عملکرد اجرایی و مالی شهرداری را در سایت بارگزاری می‌کند تا شهروندان علاوه بر اطلاع در اجرای پروژه‌ها سهیم باشند.

بهره‌برداری از خط ۶ مترو در منطقه ۷ در بهار ۱۴۰۲

نصرالله آبادیان، شهردار منطقه هفت پایتخت گفت: پروژه خط ۶ مترو را در اولویت اقدامات قرار دادیم و تا بهار سال آینده این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرداری مریوان برای مقابله با بحران‌های بارش برف آمادگی کامل دارد

سیدعرفان حسینی، سرپرست شهرداری مریوان از آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای مقابله با وضعیت‌های بحرانی در ایام بارش برف و باران خبر داد.

احداث ۲۰ بوستان مادر و کودک تا پایان سال

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در حال حاضر اقدامات عملیاتی احداث ۲۰ بوستان مادر و کودک در دست اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری برسند.

آماده‌سازی و بازسازی بازارچه صادقیه بندرعباس ادامه دارد

عادل فخاریان، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از روند آماده سازی و بازسازی بازارچه صادقیه توسط مجموعه شهرداری بندرعباس خبر داد.

توافق ۱۱۰ میلیارد ریالی شهرداری بجنورد با مالکان برای آبادی حواشی شهر

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: در ادامه بازگشایی محور شمالی شهر، ۸ ملک با مالکان این محور با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال توافق شد تا این مسیر بازگشایی شود.

۱۰ دستگاه اتوبوس نو برای ناوگان شهری بیرجند تأمین شد

مهدی بهترین، شهردار بیرجند از تأمین ۱۰ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری در دستور کار شهرداری است.

کد خبر 639872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.