حدود ۹ درصد از تخت‌های بیمارستانی در اختیار تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ درصد از تخت‌های بیمارستانی استان در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی فلاحی امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: ۹ درصد از تخت‌های بیمارستانی استان چهارمحال و بختیاری در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بار مراجعه‌های درمان ملکی بیمارستان و مراکز درمانی تأمین اجتماعی زیاد است، ادامه داد: در راستای مراجعه‌های متعدد، رضایتمندی مراجعان در سال گذشته و اوایل سال جاری بیش از ۸۳ درصد بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته اشغال تخت بیمارستان ۷۶ درصد بود و در رضایتمندی بخش بستری رتبه یک کشور و بخش سرپایی رتبه چهارم کشور را کسب کردیم. از این رو هدف اصلی ما ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بیماران است.

وی تصریح کرد: در سال جاری، تغییرات مطلوبی در بیمارستان انجام شد. بخش‌هایی مانند آشپزخانه، انبار، مرکز دندانپزشکی، تاسیسات بیمارستان مورد بازنگری قرار گرفت. در حال حاضر، انبار عمومی تکمیل شده و عملیات عمرانی رختشوی‌خانه آغاز خواهد شد. بخش تغذیه و دندانپزشکی بیمارستان نیز هرکدام حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اواسط اسفند راه‌اندازی خواهد شد. همچنین تاسیسات بیمارستان در بخش بازسازی حدود ۶۵ درصد انجام شده است.

فلاحی با اشاره به برنامه درازمدت سال آینده بیمارستان در بخش سخت‌افزاری اضافه کرد: بازسازی دو بخش از بیمارستان اوایل سال آینده انجام خواهد شد. امیدواریم تا پایان سال آینده بیمارستان به ظرفیت بازسازی حدود ۷۵ درصد در بخش‌ها و تاسیسات برسد.

وی درباره مراکز درمانی سرپایی خاطرنشان کرد: برای چهار مرکز بروجن، اردل، شلمزار و سامان، اقدامات اهدای زمین انجام شده است. در اردل و بروجن تا اواسط اسفند سال جاری، کلنگ بهره‌برداری به زمین خواهد خورد و به مراکز درمان سرپایی استان اضافه می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش نرم‌افزاری سال جاری و سال آینده بسیاری از نیروهای بیمارستان بازنشسته خواهند شد که نیاز به بازسازی احساس می‌شود. در این راستا حدود ۴۰ نفر در سال جاری و همین تعداد در سال آینده بازنشسته خواهند شد که تدابیر لازم اندیشیده شده است و جانشین‌پروری نیروها در منابع انسانی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در تجهیزات پزشکی بیمارستان نوسازی مطلوبی انجام شد که در این زمینه، بخش عمده‌ای از تجهیزات موردنیاز اتاق عمل آماده شد.

کد خبر 639860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.