اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای بازآفرینی محلات مشهد

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای سال آینده نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه ۱۷۰ محله حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان‌عسکری امروز_ چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در مراسم افتتاح پروژه‌های زودبازده منطقه تاریخی توس و بلوار شاهنامه اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی، تمام افراد مسئولیت دارند که با اعمال و رفتار و اقدامات خود، امید را در دل هموطنان پیش از پیش تقویت کنند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه چله دوم انقلاب اسلامی، زمان محصول دادن تلاش‌هایی است که در چله اول انجام شده گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد سیاست‌گذاری و اقدامات خوب و ارزشمندی انجام شده، بنابراین آینده روشنی را می‌توان برای این پهنه تاریخی و باستانی تصور کرد.

وی افزود: ۳۳ هزار مترمربع در یکسال گذشته از معابر شاهنامه که بیش از ۸۰ درصد آنها خاکی بوده، آسفالت شده که اقدام خوب و بی نظیری است.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه انقلاب اسلامی، هر آنچه که دارد، برگرفته از نظرات و خواسته‌های مردمی است، لذا این رویکرد را در پروژه‌های زودبازده نیز متجلی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه ۱۷۰ محله حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امیدواریم در سال‌های آینده پروژه‌های زودبازده سه و چهار را اجرایی کنیم، زیرا با اجرایی شدن این چهارگام، اعتبار بسیار خوبی در دوره شورای ششم در محلات ذکرشده برای ارتقای زیرساخت‌ها و شرایط زیستی هزینه خواهد شد.

وی گفت: این رویکرد نشان از صداقت و حسن نیت شورای ششم دارد و از معتمدان محلات و اعضای شوراهای اجتماعی تقاضا می‌کنم که پروژه‌های مؤثر را با دقت ویژه تعریف کنند.

کد خبر 639859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.