لزوم توجه به حمل‌ونقل کرامت‌محور در شورای ششم مشهد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای ششم حمل‌ونقل کرامت‌محور را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان فرهمندی امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در مراسم «ایران استوار» که ویژه خانواده بزرگ تاکسیرانی مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه اظهار کرد: در شورای ششم، شعار حمل‌ونقل کرامت‌محور را مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در حمل‌ونقل کرامت‌محور، اجزای مختلفی مدنظر و مورد توجه است، گفت: مهمترین موضوع ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل، تاکسیرانان، اتوبوسرانان و راهبران مترو هستند؛ افرادی که به‌طور مستقیم با مردم و مسافران همراهی می‌کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدیریت شهری و متولیان حوزه حمل‌ونقل وظایف سنگینی را عهده‌دار هستند و تمام افراد باید کمک کنند که ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل عمومی، بهترین خدمات را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تاکنون تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات تاکسیرانان در دستور کار قرار گرفته است تا آن‌ها بتوانند از ظرفیت حمایت دولت بهره‌مند شوند.

فرهمندی با اشاره به تصویب تسهیلات نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: علاوه بر این، هوشمندسازی فرآیندهای خدماتی و رفاهی تاکسیرانان نیز در قالب نرم‌افزار فعال شده است و به صورت جدی پیگیر موضوع تاکسی برگشتی نیز هستیم تا پس از دوره فعالیتی، بتوانند از خودرو خود به عنوان وسیله شخصی استفاده کنند، البته هنوز این قانون اصلاح نشده است.

کد خبر 639849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.