اوقاف آماده همکاری با شهرداری است

مدیرکل اداره اوقاف استان همدان گفت: آماده هر گونه همکاری با شهرداری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا حاجی‌عابدینی امروز_ چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر با موضوع اداره آرامستان باغ بهشت، اظهار کرد: در چند سال آینده، ظرفیت باغ بهشت همدان تکمیل خواهد شد و شهرداری باید به فکر تأمین زمین و تهیه آرامستان جدید باشد، چرا که احداث آرامستان از وظایف شهرداری‌ها است.

وی با اشاره به پنج‌شنبه و جمعه پایان سال، ادامه داد: اقدامات شهرداری و راهنمایی و رانندگی در بحث ترافیکی آرامستان باید به‌گونه‌ای باشد که مشکلی ایجاد نشود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امسال نیز جلسه‌ای جهت هماهنگی و انجام برنامه‌ریزی برلی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به رفع چالش تعدادی از پرونده‌های دارای کش و قوس با شهرداری پس از ۲۰ تا ۲۵ سال، ادامه داد: شهرک صنعتی الوند از جمله این پرونده‌ها بود که سرانجام رفع شد، انتظار می‌رود، تعامل‌ها با شهرداری افزایش یابد و مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود، اوقاف آماده کمک به شهرداری و ارائه زمین به منظور ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات است و هرگونه اقدامی برای خدمات به مردم را در دستور کار قرار داده است.

حاجی‌عابدینی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در خصوص تنظیف آرامستان، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ‌سازی رعایت نظافت از سوی مردم انجام نشود، نظافت حتی در سطح شهر نیز آن چنان به چشم نمی‌آید و آرامستان درآمد و ردیف بودجه دولتی ندارد.

کد خبر 639824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.