مورایس با این ترفند پیروز آرنا لقب گرفت! + عکس

سرمربی سپاهان با تغییر سبک بازی و انتخاب مهره‌های موثر فولاد خوزستان را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته و در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر، سپاهان اصفهان در یک تقابل حساس به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در نهایت موفق شد شاگردان امیر قلعه‌نویی را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد، پیروزی ارزشمند طلایی‌پوشان برابر یکی از مدعیان لیگ برتر تنها به یک پیروزی ارزشمند ختم نشد و هر دوتیم تا پایان مسابقه حواشی زیادی را تجربه کردند که همین موضوع باعث شد شاگردان ژوزه مورایس برای هفته نوزدهم و تقابل با فولاد خوزستان یک چالش جدی را تجربه کنند.

مورایس با این ترفند پیروز آرنا لقب گرفت!+ عکس

ماجرا از این قرار است که سپاهان در نیمه اول دیدار با گل گهر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به عنوان تیم برتر میدان راهی رختکن شود و خود را مهیای نیمه دوم کند زیرا شاگردان امیر قلعه‌نویی ثابت کرده بود تبحر خاصی در تغییر نتیجه مسابقه در ۴۵ دقیقه دوم دارند و حتی در نیم‌فصل اول نیز همین اتفاق را روبروی طلایی‌پوشان رقم زدند، چرا که بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه دو بر دو به اتمام رسانند.

در هر حال هر دو تیم با انگیزه‌های فراوانی نیمه مربیان را آغاز کردند که به دلیل حواشی فراوان قاضی میدان چاره‌ای جز استفاده از کارت زرد و قرمز خود نداشت، امید نورافکن اولین بازیکنی بود که به دلیل دو اخطار شدن از زمین بازی بازی بیرون رفت تا مورایس در هفته نوزدهم مقابل فولاد یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد اما محرومیت‌های سپاهان در همین یک مورد خلاصه نشد و پس از نورافکن؛ محمد کریمی، محمد دانشگر و رامین رضائیان نیز دیدار حساس با فولاد را از دست دادند و به این ترتیب مورایس با نیمی از شاکله اصلی تیم خود آماده سفر به خوزستان و رقابت با فولاد شد.

مورایس با این ترفند پیروز آرنا لقب گرفت!+ عکس

سرمربی طلایی‌پوشان اگرچه روبه‌روی شاگردان نکونام بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت اما با یک بازی هوشمندانه و استفاده از مهره‌های جایگزین موفق شد یک سه امتیاز دشوار و شیرین را به اصفهان بیاورد.

ژوزه مورایس با اینکه در خط دفاع محمد دانشگر را از دست داده بود اما با خرید سیاوش یزدانی و قرار دادن او در کنار نیلسون جونیور یک خط دفاعی مستحکم را راهی میدان کرد که این دو بازیکن در چند صحنه دروازه تیم خود را نجات دادند و همین درخشش آن‌ها سبب شد سپاهان در جریان بازی باقی بماند.

آریا یوسفی، بازیکن جوان و آینده‌دار طلایی‌پوشان در غیاب رامین رضائیان در طول ۹۰ دقیقه سمت راست سپاهان را بیمه کرد و می‌توان گفت علی‌رغم تجربه اندک به خوبی مدافعان چپ فولاد خوزستان به ویژه سعید آقایی را مهار کرده بود، این بازیکن نیز یکی از کسانی محسوب می‌شود که با عملکرد مطلوب خود اجازه نداد جای خالی رضائیان به طور مشهودی احساس شود.

علاوه بر یوسفی، یزدانی و نیلسون جونیور، پیام نیازمند یکی دیگر از ستاره‌های بی‌چون و چرای دیدار با فولاد بود زیرا دبل سیوهای این سنگربان بارها دروازه طلایی‌پوشان را نجات داد و قطع به یقین اگر این درخشش وی نبود احتمال امتیازگیری مورایس کاهش پیدا می‌کرد.

به طور کلی می‌توان گفت مورایس برخلاف اینکه بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت با تغییر سبک بازی و درخشش خط دفاع و دروازه خود، در فولاد آرنا دست به یک جادوی بزرگ زد و موفق شد سه امتیاز حساس را کسب کند.

مورایس با این ترفند پیروز آرنا لقب گرفت!+ عکس

کد خبر 639719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.