مازیار زارع: امیدوارم با تاخیر دوساعته بازی موافقت شود/ داوران عدالت را رعایت کنند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: احتمال دارد ۱۰ یا ۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این‌باره با باشگاه ذوب‌آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده است و امیدواریم با تاخیر دوساعته بازی موافقت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مازیار زارع در مصاحبه پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با پیروزی خانگی و بازی خوبی که برابر نساجی داشتیم، تیممان به‌خوبی ازلحاظ روحی ریکاوری شد و برایمان بسیار مهم است بتوانیم درمقابل تیم خوب ذوب‌آهن نتیجه بگیریم‌.

وی درباره نتایج ضعیف ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر افزود: شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. به هیچ عنوان نمی‌توان با نتایج گذشته تیم‌ها، شرایط مسابقه پیش‌رو را سنجید. ما از کیفیت تیم ذوب‌آهن باخبر هستیم و می‌دانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند و باید با تمرکز و توان زیاد در این مسابقه ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره لغو پرواز این تیم برای سفر به اصفهان تصریح کرد: سفرمان به شکل عجیبی لغو شد و درحالی‌که هزینه پرواز را پنج روز زودتر داده بودیم سه ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی‌توانیم با پرواز به اصفهان برویم و به‌ناچار ساعت سه بعدازظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمال دارد ۱۰ یا ۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این‌باره با باشگاه ذوب‌آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده است و امیدواریم با تاخیر دوساعته بازی موافقت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکلات داوری در دیدارهای اخیر ملوان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: کمتر می‌بینید که پس از بازی‌ها درباره داوری صحبتی داشته باشم، مگر اینکه درباره صحنه‌ای به یقین رسیده باشم‌. به گواه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی، در همین چهار بازی اخیرمان سه پنالتی مسلّم به سود ما گرفته نشده است. اکنون هم این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کنم که پیش از بازی بخواهم تاثیری در روند کار داوران بگذارم. تنها خواسته‌ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد.

کد خبر 639677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.