خوشحالی‌ شاعر فوتبال از قهرمانی لئو مسی در جام‌جهانی

رونالدینیو برای هم‌تیمی سابقش در بارسلونا، لیونل مسی، «بسیار خوشحال» است. زیرا این فوق ستاره آرژانتینی به جامی‌ رسیده است که بیشتر از همه دوستش دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنده هفت توپ طلا سرانجام در قطر به جامی رسید که بیش از همه آرزویش را داشت. مسی الهام‌بخش کشورش برای فتح جام‌جهانی از زمان دیگو مارادونا در سال ۱۹۸۶ بود.

رونالدینیو، ملی‌پوش سابق برزیلی، از اینکه می‌دید یک بازیکن بزرگ تاریخ، جایزه‌ای معتبر را به‌دست آورده، مانند سال ۲۰۰۲ خوشحال بود و امیدوار است که این بازیکن ۳۵ساله اکنون بتواند در ادامه دوران حرفه‌ای خود همچنان درخشان بازی کند، همان‌طور که در حال‌حاضر او را در حال بازی برای پاری سن‌ژرمن فرانسه می‌بیند.

رونالدینیو، که در زمان ورود این بازیکن آرژانتینی به نیوکمپ، برای او همانند یک مربی عمل کرد، در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو به خبرنگاران اظهار کرد: برای قهرمانی لئو در جام‌جهانی بسیار خوشحالم. او آن جام را از دست داده بود. حقیقت این است که هیچ‌کس تصور نمی‌کرد مسی از بارسا خارج شود، اما اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد اجتناب‌ناپذیر است و حالا او باید به کارش ادامه دهد.

ظهور مسی به بارسلونا اجازه داد تا در سال ۲۰۰۸ از رونالدینیو جدا شود؛ اما این مرد برزیلی که طرفداران خاص خودش را دارد، همچنان تیم بارسلونا را زیر نظر دارد. او هموطن خود رافینیا را تماشا می‌کند که در این فصل در نیوکمپ آرام‌آرام فرم خوب خود را کشف کرده، تا پس از شروع بد اوایل فصل در لالیگا، پیشرفت کند.

رونالدینیو افزود: او بازیکن بزرگی است. من رافی را از کودکی خیلی خوب می‌شناسم. مطمئنم از این به بعد همه‌چیز برای او در بارسا خوب پیش خواهد رفت.

بارسلونا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در صدر جدول لیگ قرار دارد. این تیم به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ داخلی در جدال با رئال مادرید است، در حالی که مسی در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن‌ژرمن است.

کد خبر 639645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.