توقیف موتورسیکلت قاچاق در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت گفت: یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران بدون مجوز قانونی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدام به توقیف این موتور سیکلت کرده که پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه راکب موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی افزود: قاچاق ضربه‌های جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند، در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

کد خبر 639644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.