قاچاقچی احشام در بویین میاندشت ناکام ماند

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت گفت: تعداد ۷۵ رأس احشام قاچاق کشف و یک متهم در عملیات مامورأن انتظامی این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری بویین میاندشت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق احشام حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف ۷۵ رأس احشام زنده قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبری در خصوص انتقال احشام بود و قصد توزیع خارج از شبکه آن‌ها را داشته است، تصریح کرد: یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و معیشت هم‌وطنان، خاطرنشان کرد: طرح مقابله با قاچاق کالا و اقلام اساسی خانواده‌ها به صورت منظم توسط این فرماندهی انجام می‌شود و پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 639641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.