زمان دفن اموات در بندرعباس اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از آغاز فعالیت واحد خدمات امور متوفیان خبر داد.

حمیدرضا حیدری‌پوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان برای مراسم تدفین اموات خود با هماهنگی سازمان آرامستان برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: با توجه به تاکید شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش سطح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، این امر با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: به منظور خدمات‌رسانی هرچه شایسته‌تر در بهشت زهرا (س)، نیازمند هماهنگی میان خانواده متوفی و مجموعه آرامستان در ساعت برگزاری مراسم خاکسپاری اموات هستیم.

حیدری‌پوری با بیان اینکه آغاز فعالیت واحد خدمات امور متوفیان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰، تصریح کرد: شهروندان در همه فصل‌های سال می‌توانند با هماهنگی و پذیرش در واحد خدمات امور متوفیان در امورات تغسیل و تدفین اموات خود از خدمات‌رسانی مطلوب بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: هماهنگی میان مجموعه آرامستان با خانواده‌های متوفی به جهت پذیرش در ساعات پایانی و رعایت احکام شرعی در تغسیل، تکفین و تدفین اموات تا غروب، کارکنان این مجموعه از جمله غسال، حفار، راننده آمبولانس و قاری مشغول هستند و تمام این امور برای رفاه و آسایش خانواده‌های داغ دیده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های سازمان در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، گفت: توفیق خدمتی که خدای رحمان برای بنده و همه همکارانم در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس عنایت کرده است را شاکریم تا همشهریان در لحظه‌ای که برای از دست دادن عزیزشان سوگوار هستند، بتوانیم برای آسایش و رفاه حال آنها قدمی برداریم.

کد خبر 639634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.