استقلال ۳ _ نفت مسجدسلیمان یک/ آبی‌ها از کورس قهرمانی پا پس نمی‌کشند!

تیم فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آبی ها با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _سه شنبه هجدهم بهمن ماه_ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان بود که با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: آزادی

داوران: حمید حاج ملک، آرمان اسعدی، عباس پورحیدری، حامد سیری

اسامی بازیکنان استقلال: علیرضا رضایی (سینا سعیدی فر)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا (صالح حردانی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری (امید حامدی فر)، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (سجاد شهباززاده).

سرمربی: ساپینتو

اسامی بازیکنان نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی (جهانبخش ذبیحی طاهر)، سینا عبداللهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی (محمود صالحی)، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

سرمربی: رضا عنایتی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: آرش رضاوند، مهدی قائدی

نفت مسجد سلیمان: میلاد شیخ سلیمانی

شرح بازی: ساپینتو به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته اجازه حضور روی نیمکت آبی هارا ندارد، آبی‌ها در دقیقه ۶ بازی توسط رضاوند به گل رسیدند. در دقیقه ۱۰ بازی شاگردان عنایتی اعتقاد به پنالتی دارند. استقلالی‌ها سعی بر کنترل بازی دارند تا در یک موقعیت مناسب اقدام به گلزنی کنند. شاگردان ساپینتو موقعیت‌های گل خوبی به وجود می‌آورند. بازی با تک گل رضاوند به دقیقه ۳۰ رسید، مسابقه در میانه‌های میدان قرار دارد و هیجان دقایق ابتدایی بازی کم شده است. نفت‌ها تا زمین استقلال جلو می‌آیند، اما نمی‌توانند دروازه این تیم را تهدید کنند. استقلالی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول دست به حمله زده‌اند. نخستین حمله موفق نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۴۸ رقم خورد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم پر سرعت شروع شد، نفتی‌ها در نیمه دوم عملکرد بهتری دارند. رضاوند با یک پاس خوب قائدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم دروازه کرمانشاهی را باز کرد. رضاوند با این پاس، بازی خوب خود را تکمیل کرد. شاگردان عنایتی با توجه به اینکه در جدول فاصله زیادی با استقلال دارند، اما در این دیدار تدافعی بازی نکردند. بازی آرام پیش می‌رود، سرمربی نفت مسجد سلیمان قصد دارد با تعویض‌های متعدد شرایط بازی را تغییر دهد. بازی با دوگل بازیکنان استقلال به دقیقه ۷۰ رسید. داور ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. قائدی گلی دیگر برای استقلال به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۴ برساند. خیلی زود نفت مسجد سلیمان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در دقایق اضافه نیمه دوم شاهد گل‌های پیاپی باشیم. در دقیقه ۹۵ برای استقلال پنالتی اعلام شد که قائدی پشت توپ ایستاد و کرمانشاهی ضربه این بازیکن را گرفت تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: شوت مهری از راه دور به مدافع نفت مسجد سلیمان برخورد کرد که کرمانشاهی با یک عکس‌العمل خوب توپ را از زیر تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹: توپ پشت مدافعین نفت مسجد سلیمان به مطهری رسید، این بازیکن کرمانشاهی را جای گذاشت و می‌رفت که دروازه زردپوشان را باز کند، اما گودرزی با یک تکل مناسب دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۵: ضربه سر محبی را کرمانشاه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۳: بازیکنان نفت مسجد سلیمان روی یک ضد حمله به دروازه استقلال رسیدند که ضربه امیرحسین کریمی را رضایی دفع کرد.

دقیقه ۴۸: شوت مهدی قائدی را کرمانشاهی دور کرد.

دقیقه ۵۳: پیمان رنجبری موفق نشد دروازه خالی استقلال را باز کند.

دقیقه ۸۷: شوت گودرزی به تیر افقی دروازه سعیدی فر برخورد کرد و به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۶( استقلال): توپ از زمین استقلال به یامگا رسید و در عرض پاسی برای آرش رضاوند فرستاد که این بازیکن هم گل اول بازی را خیلی زود با یک ضربه دقیق به ثمر رساند.

دقیقه ۵۵( استقلال): آرش رضاوند هم تیمی خود مهدی قائدی را در زمین نفت مسجد سلیمان صاحب توپ کرد که این بازیکن هم با یک بغل پا دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد.

دقیقه ۹۰( استقلال): مهدی قائدی بازیکن مستقیم خود را از پیش رو برداشت و با یک شوت دقیق در محوطه جریمه تیم حریف گل سوم استقلال را ثبت کرد.

دقیقه ۹۲( نفت مسجد سلیمان): میلاد شیخ سلیمانی روی ارسال هم تیمی خود دروازه استقلال را با یک شوت محکم باز کرد.

کد خبر 639626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.