خرید کارخانه آسفالت از مهمترین اقدامات شهرداری است

شهردار زرند خرید کارخانه آسفالت را مهمترین اقدامات شهرداری دانست و گفت: در کمتر از سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز_ سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه _ در مراسم جشن روایت پیشرفت که در محل سینما آزادی در حال برگزاری است، اظهار کرد: در مجموعه شهرداری پیشرفت‌های خوبی را شاهد هستیم و تمام برنامه‌های شهرداری با حمایت شهروندان و شورای اسلامی شهر به وقوع پیوسته است.

وی افزود: مجموعه شهرداری به دور از مسائل سیاسی به کار خود ادامه می‌دهد و تنها با وحدت و همدلی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

شهردار زرند با بیان اینکه دریافت عوارض بر اساس عدالت و حذف بعضی از عوارض خلاف برنامه‌های مهم شهرداری در راستای رضایت‌ مندی شهروندان است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شهرداری در بسیاری از زمینه‌ها گمنام باقی می‌ماند که باید آن‌ها را به شهروندان ارائه کنیم.

ضیاءالدینی خرید کارخانه آسفالت را مهمترین اقدامات شهرداری دانست و اضافه کرد: در کمتر از سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: نهضت آسفالت در سال آینده به طور چشمگیری انجام خواهد شد تا رضایت شهروندان را به دست آوریم.

شهردار زرند به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله شهرداری پرداخت و تصریح کرد: تمام فعالیت‌های شهرداری برای رضایت شهروندان است و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم کارنامه درخشانی از خود به جا بگذاریم.

انقلاب اسلامی ریشه در باورهای دینی مردم دارد

در ادامه عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ریشه در باورهای دینی مردم دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتوانه تمام مردم در همه نقاط کشور از امام راحل به پیروزی رسیده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، دولتی با عدالت و ناب اسلامی و انسانی را به مردم شناساند.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه راه‌اندازی جنگ در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های دشمنان برای براندازی این نظام بود، افزود: ما در جنگ با مکتب عاشورا به پیروزی رسیدیم و باید به دشمنان بگوییم که آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران، هیچ گاه از بین نخواهد رفت و هر روز قدرتمندتر خواهیم شد.

ثمره کار جوانان زرندی ساخت بزرگترین مجموعه‌های صنعتی است

سیدرضا حسینی‌نژاد، فرماندار زرند نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهردار زرند، اظهار کرد: بعد از انقلاب ما در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته‌ایم و توانسته‌ایم به خواستن‌ها و توانستن‌ها برسیم.

وی با بیان اینکه ثمره کار جوانان زرندی ساخت بزرگترین مجموعه‌های صنعتی است، خاطرنشان کرد: ثمره کار و تلاش جوانان زرندی در زمینه دانش بنیان حائز اهمیت است.

فرماندار زرند اضافه کرد: از ۱۶۶ پروژه یک سال گذشته بسیاری از طرح‌ها از دل برنامه‌ریزی‌های دانش بنیان است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان قصد دارند ما را در تحریم‌ها بگذارند، اما باید بدانند جوانان این مرز و بوم اجازه این کار را نخواهند داد، گفت: جوانان ایرانی به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند بسیاری از ماشین‌آلات را تولید و یک مجموعه بزرگ صنعتی را پیاده‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۵۷ میلیارد تومان در بحث عمرانی هزینه شده و بیش از ۵۷ میلیارد تومان نیز در بخش عمرانی در حال انجام است.

فرماندار زرند با اشاره به سایر پیشرفت‌های شهرستان زرند، گفت: امیدوارم با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 639625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.