خدمت‌رسانی ۳۲۴ نیروی خدمات شهری شهرداری به زلزله‌زدگان

معاون خدمات شهری شهرداری خوی گفت: ۳۲۴ نیروی خدمات شهری در حال خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

رضا اکبرلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خدمت‌رسانی ۳۲۴ نیروی خدمات شهری از نواحی پنج‌گانه شهرداری خوی به زلزله‌زدگان خبر داد و اظهار کرد: پس از وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهر خوی با اعلام آماده‌باش از سوی شهردار، بلافاصله تمام همکاران و اکیپ‌های خدمات شهری به محل اعزام شدند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه خانواده‌های کارکنان شهرداری درگیر زلزله بودند، اما کارکنان در محل حضور پیدا و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، ۳۰۰ نفر از اعضای معاونت خدمات شهری خوی و ۲۴ نفر نیز از نیروهای خدمات شهری شهرداری ارومیه برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده اعزام شده‌اند.

اکبرلو با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری، تصریح کرد: در نخستین روز پس از زمین‌لرزه و در کمتر از ۱۲ ساعت، تمام معابر شهری که بر اثر ریزش نمای ساختمان‌ها تخریب یا بسته شده بود از سوی اکیپ‌های مختلف شهرداری خوی پاکسازی و بازگشایی شد.

وی گفت: کارکنان مجموعه شهرداری به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند؛ نظافت محوطه کمپ‌ها، توزیع مواد شوینده، تنظیف سرویس‌های بهداشتی و جمع‌آوری زباله از جمله این اقدامات است.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی افزود: سامانه ۱۳۷ خدمات شهری شهرداری به صورت ۲۴ ساعته در راستای انعکاس مشکلات شهروندان به واحدهای ذیربط جهت همکاری و پیگیری و رفع مشکلات آماده خدمت به شهروندان است، از شهروندان مستقر در کمپ‌ها خواهشمندیم نسبت به رعایت حقوق شهروندی و مسائل بهداشتی اهتمام داشته باشند.

کد خبر 639624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.