عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از افزایش دو برابری بودجه شهرداری سنندج تا تحقق ۵۵ درصد بودجه شهرداری شهرکرد در سال‌جاری و آماده‌سازی ۶۵ دوربین پلاک‌خوان برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با اشاره به لایحه بودجه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری و تقدیم آن به شورای شهر، گفت: رقم پیشنهادی امسال ۲ برابر بودجه سال گذشته است.

۵۵ درصد بودجه شهرداری شهرکرد در سال‌جاری محقق شد

محمدحسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بودجه شهرداری شهرکرد در سال‌جاری پنج هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بوده که تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

آماده‌سازی ۶۵ دوربین پلاک‌خوان برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج

مهرداد کیانی، شهردار کرج در تشریح طرح محدودیت ترافیکی شهر کرج گفت: محدودیت ترافیکی زوج و فرد در ماه‌های پایانی سال از ۲۳ بهمن‌ماه تا ۲۹ اسفند اجرا خواهد شد.

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شاهین‌شهر

سیدرسول هاشمیان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در یوم‌الله دهه فجر، خبر داد.

ورودی میدان میوه و تره‌بار ارومیه نیازمند توسعه است

یحیی آرنگ پور، رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: با توجه به قدیمی بودن ورودی میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه، این محل نیازمند رسیدگی و توسعه است.

عوارض رایگان در تراکم مجاز بافت‌های حاشیه و فرسوده تبریز

محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: عوارض تراکم مجاز در بافت‌های حاشیه و فرسوده شهر تبریز در تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲، رایگان خواهد بود.

کد خبر 639604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.