آغاز طرح محله به محله برای استقبال از سال نو

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: طرح پاکسازی و تنظیف ویژه محله به محله در سطح شهر با هدف ارتقای بهداشت محیط و حفظ سیمای شهر در آستانه سال جدید اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تورج صادقی امروز_ سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه_ در جلسه برنامه‌ریزی استقبال از بهار از اجرای طرح محله به محله در راستای استقبال از سال نو خبر داد و اظهار کرد: طرح «محله به محله» با هدف ارتقای بهداشت محیط، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان سیرجان در آستانه سال جدید انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با هماهنگی و همکاری حوزه معاونت خدمات شهری، سازمان سیما منظر، سازمان عمران و خدمات موتوری شهرداری سیرجان از بیست‌وهفتم بهمن‌ماه جاری آغاز شده است و تا بیست‌و هفتم اسفندماه به بهانه استقبال از بهار طبیعت و سال نو ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح شامل هرس و شاخه‌زنی درختان و بوته‌ها، جمع‌آوری نخاله‌ها و خاکروبه‌ها، ترمیم جداول، ترمیم آسفالت معابر و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و راهنمایی رانندگی است.

صادقی تاکید کرد: این طرح به صورت محله به محله و با اولویت مناطق کم‌برخوردار شهر اجرا می‌شود و همراهی و همکاری شهروندان، تسریع، موفقیت و اجرای هر چه بهتر این طرح را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه امین زند، مدیر برنامه‌ریزی شهرداری سیرجان اظهار کرد: ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از نوروز از دیرباز تاکنون مورد توجه همگان بوده است.

وی از راه‌اندازی پنج کارگروه در کمیته زیباسازی شهرداری سیرجان خبر داد و تصریح کرد: تصمیم داریم با توان و ظرفیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته اقداماتی را در کنار شهروندان به منظور آماده‌سازی شهر برای اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با میلاد امام زمان (عج)، استقبال از سال نو و ماه مبارک رمضان برای مطلوبیت هرچه بیشتر فضای شهری انجام دهیم.

مدیر برنامه‌ریزی شهرداری سیرجان گفت: برخورداری از محیطی پاکیزه، محلی برای سکونت و تغذیه مناسب از مهم‌ترین نیازهای فردی در جامعه است، هرچقدر این نیازها به نحو مطلوب در شهر فراهم شود شرایط مطلوب‌تری برای زندگی و جذب گردشگر ایجاد می‌شود.

کد خبر 639597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.